4 juli 2012

Utställningen och lite blomsterprakt

Hej, hej... igår satt jag själv på utställningen, idag sitter Sandra. Jag hade lite segt igår och ville inte gärna stänga för att gå och äta eller så men min sambo var snäll och kom förbi för att lösa av mig en stund :) han fick dessutom ta lite kort på hur det såg ut och vad jag sysslade med igår. Jag har jobbat på en tavla och den är nästan klar, jag ska lägga till en fågel med en kedja runt halsen med en nyckel på (iaf så som jag tänkt mig nu). Sedan känner jag att jag måste lägga ut en bild som inte har med konst att göra men som är så häftigt att jag måste dela med mig! Se på den vackra Fingerborgsblomman som har valt att bo i vår trädgård! För att illustrera dess storlek så står jag och min katt Skrållan bredvid som jämförelseobjekt - ska tilläggas att jag är med skor ca 160 cm lång.
Denna vackra låda har jag nyss inköpt till mina färgtuber, fint ska det vara! :) och gärna romantiskt också....

5 kommentarer:

  1. Oj, den var hög den blomman! Tavlan blir fin! kramiz

    SvaraRadera
  2. Hej! Önskar dig lycka till med utställningen!
    Hoppas du säljer många tavlor, men idag är det sannerligen inte lätt. Även etablerade konstnärer har svårt att få det att gå runt....

    SvaraRadera
  3. Önskar dig lycka till med utställningen!Din tavla är fin och låda är ju så romantisk.

    SvaraRadera
  4. Mystiskt med ditt andra inlägg som bara försvann med kommentarer och allt...Kramiz mamma!

    SvaraRadera
  5. Hejsan!Wictoria!
    Vilken vacker dam i grönt.
    Usch sånt väder vi har i juli.Detta överträffar Noahs lilla regnskvätt på 40 dagar o nätter,Här har det regnat hela maj,utom en vecka,hela juni,undantag tre dagar och juli.
    Ja då är vi inomhus och målar.Ha det gott,Inger i Örebro

    SvaraRadera