15 mars 2012

Sjuk............

Japp, jag har ju en hel del måleriarbete framför mig ... måste få ihop minst 10 tavlor innan v. 27, jag tänkte att jag skulle vara effektiv nu och så går jag och blir sjuk - jag som nästan aldrig blir sjuk - men nu vara det premiär; INFLUENSA!
Jag måste dock ha ett bra immunförsvar för jag har alltid fått höra att det är som en nära-döden-upplevelse; men jag har lyckats att hålla ställningarna ändå (i form av att ligga på soffan, kolla på dåliga tv-program, byta pappertussar i näsan och klappa katterna ;) så fort jag skulle gå nånstans eller göra något har jag dock haft en hemsk känsla av att mina lymfkörtlar håller på att tränga ut genom huden - oj vad de har fått jobba!!:(
Idag ska jag dock försöka mig på en stillsam aktivitet - måleri. Bild kommer inom kort.
Ha det bra och kom ihåg - håll er undan folk som har eller nyss haft influensa!

7 kommentarer:

  1. Elände med influensa! Var vaksam på lymfkörtlarna i fall det blir bailusker efter viruset! Kramiz!!

    SvaraRadera
  2. Men vad trist att bli sjuk nu,så typiskt om du nästan aldrig är det. Krya på dig så du kommer igång med målningen...
    Tack för dina snälla ord om bloggen,
    Kram Mita♥

    SvaraRadera
  3. Har haft influensan för ett tag sen. Krya på dej! Kram!

    SvaraRadera
  4. Krya på dig, många som drabbas av saker nu, jag har klarat mig med "bara" förkylning än så länge!
    Kram Elenor

    SvaraRadera
  5. Godmorgon denna fredag! Ring nu vårdcentralen idag och mor sen! krya på dig! kraaam!

    SvaraRadera
  6. krya på dig vännen, hoppas du får en bra helg i alla fall, kram biggan

    SvaraRadera
  7. Vilka fina tavlor!Jag målar också.Gärna i art rage.Har aldrig tänkt på att jag kunde ha en blogg för mina verk-Krya på dig!
    Inger i Örebro

    SvaraRadera