19 augusti 2012

Utställning Munkedals kommunhus

Imorgon börjar min utställning på Munkedals kommunhus, jag var där i fredags och hängde tavlorna. En vän kom och hjälpte till, tog kort och hämtade spikar - Tack för det! Eventuellt kommer jag komplettera utställningen med två tavlor till om jag blir klar med dem och får de inramade. Jag hade inte tid att få de i ordning inför i fredags, just nu har ridningen tagit en hel del tid. Jag har beställt lite material från artistica.se och tänkte komma igång med akvarellpennorna (det är sådana jag använt till hästbilden i det förra inlägget).  Här kommer lite bilder från upphängningen av tavlorna:


Utställningen pågår till 7 september, den är tillgänglig mån-fre då kommunhuset är öppet.

5 kommentarer:

  1. Det ser ut att vara en väldigt fin lokal att ha utställning i.
    Svar: Privatlektioner ger så mycket mer....även om det är dyrare.

    SvaraRadera
  2. Vilken fin lokal! Synd att det inte är öppet även på helger...så mamma kunde få se hur det blev på plats! Lycka till gumman! Kram!!

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Håller tummar för att du får sälja!
    Kram,Inger i Örebro

    SvaraRadera
  4. Hoppas att det kommer gå bra för dig,
    Kramen**

    SvaraRadera
  5. Hoppas det går bra med utställningen, hade kommit och kikat om jag hade bott närmare! =)
    Kram Elenor

    SvaraRadera